Глава промоутерської компанії Golden Boy Promotions
Оскар Де Ла Хойя хоче підписати чемпіона світу за версією
IBF в напівсередній вазі американця
Еррола Спенс (24-0, 21 КО), хоча той відкрито каже, що йому не потрібен промоутер.
"Хочу відповісти Ерролу і сказати, що він помиляється. Я категорично переконаний, що боєць потребує промоутера, щоб той керував його кар'єрою. У тебе може бути менеджер, може бути радник. Він думає, що його кар'єрою займається Showtime, але це не одне і те ж. Тобі потрібен промоутер, щоб просувати тебе аж до статусу бійця PPV. Без промоутера це нездійсненно.
У моєму випадку все було зовсім інакше, тому що я переходив в профі, будучи всесвітньо відомим завдяки перемозі на Олімпіаді-тисяча дев'ятсот дев'яносто двf. Мене було просувати значно легше. І все одно, хто знає, де б я був і чого б домігся, якби Арум не взявся за просування моєї кар'єри.
Промоутер займається твоїм просуванням. У промоутера є план, тривалий план, як в кінцевому підсумку зробити тебе PPV-зіркою. Ось чому зараз в боксі тільки одна суперзірка - і це Сауль Альварес. Ось чому тільки він продає PPV в боксі. У нас є ця машина, є платформа для демонстрації PPV-аудиторії. Ти можеш бути як завгодно класним бійцем, але в цьому і полягає причина, чому ти робиш кілька мільйонів доларів (за бій), замість того щоб робити 10, 15 або 20 мільйонів", - сказав Де Ла Хойя.