Український промоутер Олександр Красюк каже, що різницю можна відчути.
"PPV - це російська рулетка. Іноді потенціалу і двох боксерів може виявитися недостатньо, щоб PPV було успішним. Наприклад, Ворд - Ковальов, і перший, і другий поєдинок. Дуже серйозно замахнулися, а результат був, на жаль, незадовільним. 150, 120 або 170 тисяч продажів. Це дуже мізерні цифри.
Геннадій Головкін - те ж саме. 150, 200 тисяч. Начебто, поєдинки хороші, цікаво подивитися. Але існує різниця між успішним боксером, зіркою, популярним боксером і боксером PPV.
Її складно відчути, складно на папері написати, в чому вона полягає, але факт її наявності дуже складно заперечувати", - заявив Красюк BoxOffice.