Промоутер Олександр Красюк каже, що це був чудовий день.
"Це пік моєї кар'єри. Я займаюся боксом майже 20 років і ніколи раніше цього не мав. У мене ніколи не було дворазового абсолюта.
Думаю, не тільки я, але й багато інших промоутерів ніколи не відчували чогось подібного. В одну й ту ж ніч один став абсолютом, а інший за океаном став володарем поясу
WBO.
Коли я починаю говорити про це, я відчуваю тиск у грудях, тому що ви не можете собі уявити, скільки роботи було зроблено, наскільки важко для мене це було.
У мене є смішна історія про Берінчика. Після Олімпіади-2012 я сказав собі: «Слухай,
Усик – золотий призер. Чи є у тебе достатньо ресурсів, щоб підписати олімпійського чемпіона в крузервейті?»
Я вагався, я не думав про це. Але Берінчик був срібним призером, і він був першим хлопцем, до якого я підійшов з пропозицією, і це була дуже смішна історія.
У 2012 році у мене було шоу в Одесі, здається, там бився
Усик. Я пішов у центр міста, зайшов у маленький магазин шкіряних пальто. Там були тільки я та дві дівчини, які там працювали.
Я приміряв пальто біля дзеркала, раптом відкриваються двері, заходять
Ломаченко, Усик, Берінчик, Гвоздик і ще пара хлопців – олімпійська дрім-тім.
Я кажу: «Дівчата, ви знаєте хто це? Це олімпійські призери та чемпіони» А хлопці щойно повернулись з Олімпіади, ніс задертий, дуже горді. «Якщо вони не куплять щось у нашому магазині – то нам пофіг». Тому це виглядало трохи смішно.
І це був момент, коли я вперше підійшов до Берінчика. Я запропонував йому стати професіоналом, розмовляв з його тренером – у той час його тренував нинішній тренер Усика.
Але Денис не дав згоди, бо не міг визначити сам для себе, скільки він коштує. Я підписав контракт з Берінчиком у 2016-му, коли Усик вже став чемпіоном світу.
Тож він фактично втратив 3-4 роки, намагаючись вирішити, чи хоче він піти на свою другу Олімпіаду, хоче він залишитися в аматорах чи стати професіоналом. Поки він розмірковував, він втратив ці 4 роки, інакше став би чемпіоном світу раніше – це моя особиста думка", - пояснив Красюк Boxing King Media.